Garantie

Home/Garantie

Hoe denkt Ultimaker over producten van derden?

Over het algemeen neemt Ultimaker een positief standpunt in over producten van derden. Terwijl Ultimaker fors investeert in het bieden van een perfecte workflow voor de eindgebruikers, houden ze altijd in gedachten dat het Ultimaker-platform derde partijen in staat moet stellen om waarde toe te voegen en niches te bereiken met specifieke behoeften waar Ultimaker, als generieke oplossing, niet aan kan voldoen.Terwijl ze bij Ultimaker continu focussen op het leveren van de best mogelijke resultaten met de eigen workflow-componenten zoals Ultimaker Cura, Ultimaker Materials en clouddiensten, bouwen ze een open platform. Als [...]

Garantieaanvraag indienen

Heeft u problemen met uw 3d printer? Onze FAQ helpt u bij het vinden van de oorzaak van het probleem. Als de oorzaak van uw probleem een defect onderdeel is binnen de garantietermijn kunt u een garantieaanvraag indienen. U kunt dit doen door onderstaande informatie naar support@meer3d.nl te sturen Ordernummer: Deze vindt u in de orderbevestiging e-mail. Serienummer: Deze vindt u: Bij Ultimaker: op de onderkant van de printer. Bij de Prusa MK3S: op de zilveren sticker op de achterkant van het frame. Bij de Creality printers: op de witte sticker met de [...]

Categorieën: |
Go to Top