FAQ’s
Een service dat het resultaat is van meer dan 6 jaar ervaring in de additieve productie-industrie. De applicatie engineers en de gespecialiseerde servicetechnici van Print&Go, zijn de afgelopen jaren bezig geweest met het verzamelen van alle mogelijke storingen in de 3D-printindustrie. Alle conclusies zijn samengesteld in een database wat u te alle tijde
Directe technische ondersteuning
Print&Go heeft een technisch gespecialiseerde helpdesk die 5 dagen per week beschikbaar is. De helpdesk is geïntegreerd in het Print&Go platform zodat u als klant eenvoudig contact kunt opnemen en uw vragen kunt stellen.
Voorspellende productieanalyses
Print&Go heeft een intern systeem dat mogelijke fouten bij uw 3D-printer controleert en registreert. Op deze manier weten we mogelijk wat voor probleem zich voordoet en kan het direct opgelost worden.
Handleidingen
Op het platform van Print&Go vindt u alle gidsen en gebruikershandleidingen van de 3D-printer fabrikanten waar ze mee samenwerken.
Diagnose teststuk
U heeft toegang tot gedeeltes voor 3D-modellen, die geconfigureerd zijn voor elk printermodel dat de correcte werking van de 3D-printer bevestigd. De productie van deze onderdelen helpt de technici om een diagnose sneller en met zekerheid vast te stellen voor de correcte reparatie.
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.